Personvern og vilkår

Når du bruker våre nettsider, barnehagemiljo.no eller er i kontakt med oss vil vi behandle persondata.

Nedenfor finner du derfor informasjon om personopplysninger.

Dine persondata

Personlig informasjon i denne sammenheng betyr identifiserbar informasjon om en person.

Ved å ta kontakt med oss via kontaktskjema, ber vi om ditt navn og e-post adresse. Dette er for å kunne besvare henvendelser fra deg. Vi deler ikke denne informasjonen med andre.

Ikke personlig identifiserbar informasjon

Vi kan samle inn ikke personlig identifiserbar informasjon om deg når du besøker eller bruker våre nettsider.

• Vi samler inn opplysninger om våre nettsider til å generere statistikk for å forstå hvordan dere som besøker oss bruker våre nettsider.
    • Vi samler inn informasjon som hvilken side du ser på, skjermstørrelse, nettleser eller hvilken mobilenhet du bruker og annen type brukerstatistikk.
    • Disse opplysningene blir ikke brukt til å identifisere deg som person.
    • Vi bruker tredjeparts tjenester som Google Analytics, til å samle, overvåke og analyserer denne type informasjon for å øke servicen og funksjonalitet.
    • Les mer om Google sine personvernregler her.

Lenker til andre sine nettsteder

• Vår tjeneste kan inneholde lenker til tredjeparts nettsteder eller tjenester som ikke eies eller kontrolleres av Barnehagemiljø. Hvis du klikker på en tredjeparts lenke, blir du sendt til den tredje partens nettsted.
    • Barnehagemiljø har ingen kontroll over, og påtar seg ikke ansvar for innholdet, personvernreglene eller praksisen til tredjeparts nettsteder eller tjenester.

Kontakt oss

Hvis du har spørsmål vedrørende personvern og vilkår kan du kontakt oss ved å sende e-post